Introductie Faiithss

Faith

Speler
Jul 17, 2019
4
2
3
Hello.PNG

Beste allemaal,

Ik zal me even voorstellen aan jullie allemaal.

Mijn naam is Faiithss een 19 jarige speler van Thirzon.

Qua school zal ik ook even wat kwijt geven, ik ben een afgestudeerde student van een MBO niv. 4 opleiding Sociaal Werk.

Van naturen ben ik een erg sociaal persoon en bied ik mijn hulp aan iedereen aan! Ik vind het harstikke leuk om gesprekken te voren met jan en alle man over alles en nog wat.

In mijn vrije tijd hou ik ervan om te gamen of met mijn vrienden en maten een lekker drankje te doen.

Dit is in het kort even een kleine introductie van mezelf,

Al zijn er nog vragen over alles en nog wat mag je dat altijd stellen! Er bestaat namelijk niet zo iets als domme vragen.

• Like
Reactions: Sahustei
View attachment 38

Beste allemaal,

Ik zal me even voorstellen aan jullie allemaal.

Mijn naam is Faiithss een 19 jarige speler van Thirzon.

Qua school zal ik ook even wat kwijt geven, ik ben een afgestudeerde student van een MBO niv. 4 opleiding Sociaal Werk.

Van naturen ben ik een erg sociaal persoon en bied ik mijn hulp aan iedereen aan! Ik vind het harstikke leuk om gesprekken te voren met jan en alle man over alles en nog wat.

In mijn vrije tijd hou ik ervan om te gamen of met mijn vrienden en maten een lekker drankje te doen.

Dit is in het kort even een kleine introductie van mezelf,

Al zijn er nog vragen over alles en nog wat mag je dat altijd stellen! Er bestaat namelijk niet zo iets als domme vragen.
Leuk kennis met je te maken Faith!